måndag 29 november 2010

Jennifers Hantverk


God kväll!
Det vart ett litet inlägg till idag !
Vi fortsätter med hantverk och egen kreativitet...
Våran äldsta dotter Jennifer har gort dessa fina
saker ! Och därför vill jag visa dom.
Först gjorde hon den lilla röda larven när Ida låg i magen.
Hon hade ingen aning om att det skulle bli en liten tjej men
det vart så rätt när hon kom till världen :)
Ida fick den när vi kom hem från Bb...
Likaså gissade hon rätt igen när vi väntade Noel och
denna gången blev det en Robot !
Den vita anslagstavlan fick jag till Morsdags present i fjol.
Väldigt passande för en vimsig mamma ! :)
Jag är inte så förtjust i kyls skåpmagneter men dom här söta
magneterna måste man ju plocka fram till Jul !
Hon vet vad mamma vill ;)
Ha en bra kväll !
Kram Sirpa

1 kommentar:

Skogslyckan sa...

Åh så härliga saker! Jag har massor av sånt som barnen gjort som jag tar fram efter årstid. Vi skrattar alltid lika gott åt påskharar och tomtar...fina minnen för både mig och barnen. Just nu har jag en ljusstake som 11-åringen gjort i slöjden. Ha en fin dag!
Kram Pia