fredag 25 februari 2011

Award

 

Jag har fått 2 stycken Awarder :) !
Det blir jag så glad av .Tack snälla ni !
Dom fick jag av Claras hem på byvägen
och
A House With A View .
Nu ska jag fundera ut 10 bloggar och ge
det vidare ! 

Och några bilder till från Jennifers rum.
Är så glad fotvarande efter några år att
jag hittade den här sängen till henne .

God Morgon !

Tänk att det blev Fredag igen . Så skönt !

Mannen kommer hem från Belgien och
familjen är samlad .
Här hemma fortsätter sjukstugan ...

Jag önskar er alla en fin Fredag och start på Helgen !
Ta hand dom er !

Kramar Sirpa

4 kommentarer:

Mina drömmars hus sa...

Tråkigt att ni fortfarande är sjuka.
En kryapådigkram och en fredagshälsning från mig.
AC

Mitt lyckliga lantliv ♥ sa...

Krya på er och ha en lugn skön helg.
Själv drar jag till Mora för att försöka ta mig igenom Tjejvasan. :)

Kram Jeanette

Villa Vinkelhaken sa...

Grattis till awarden!
Trist att ni är sjuka.

Krya på dig och ha en bra fredag!
Kram Jenny

Skogslyckan sa...

Grattis till awarderna. Inte kul med sjukstuga, jag känner mig pigg nu efter krassligheterna och inspirationen flödar. Ha en skön helg trots sjukdom.
Kram Pia