lördag 18 juni 2011

Vilken härlig Dag

Hej
Nu har vi firat våran 1-åring...
Nu finns det ingeng återvändå.
Han är ett och våran babys har blivit
Pojke.
Vilken lyckat dag vi har haft.
Vi fick fira som vi ville. I trädgården med tårta och solsken..
Sen blev det monligt lagom när vi var klara.
Tack för alla fina presrnterna, det är ju inte det viktigaste men som ni ser så är lilla Noel så nöjd. Bilar är det bästa som han vet.
Nu ska vi ha lördags mys och jag ska även jobba min första natt i natt efter att jag gick på mamma
Ledigheten som ett extra inkall.
Ha en härlig kväll ! Och tack för era fina Grattis Hälsningar.
Kram



9 kommentarer:

Unknown sa...

Pussa söta Noel från oss!
Tur ni hade med vädret, skönt att kunna sitta ute.

Lycka till i natt, jag jobbar i morgon:)
Kram Anna

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Lilla Sötaste Noell
Ett jättegrattis på din födelsedag
En superstor kram Från familjen Bernhardsson

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad fina bilder.Vilken söt Noel du har,Ha nu en skön kväll .Kraaam Rita ♥

Tina sa...

Vilken jordgubbsdröm!!
Slurp, den såg god ut, du är allt en hejare på att baka. Hoppas natten går bra, stora steg att ha en liten som börjar bli stor och jobb för första gången på ett tag.

Trevlig kväll/natt, Sirpa!

Johanna Stålros sa...

Fina kalasbilder, tårtan ser så himla god ut..... Kram Johanna

fem barns mamma sa...

Det är vi som ska tacka!
Så härligt att sitta där och njuta av gott fika, strålande sol och alla goa barn:-)

Här somnade de på sekunden när de väl kom i säng!

Kram Emma

dagdrömmar i vitt sa...

Mums vilken tårta ;) Och söt liten kille.
Ser glad och nöjd ut:) Vi har också haft sol och härligt väder, så där precis lagom ;)
Önskar dig en härlig kväll!
Kramkram / Nettan

Unknown sa...

Grattis till fina Noel! Visst känns det konstigt att de redan är ett år. Vilken tur ni hade med vädret, helt perfekt för kalas i trädgården.

Jag tror att det blir lite ont om tid att ses nästa vecka men när vi kommer hem kommer vi gärna på besök.

Ha en skön lördagskväll!
Kram johanna

dagdrömmar i vitt sa...

Jobbar du nätter ? Jag har alltid sagt att jag beundrar de som gör det. Ser själv hur svårt jag skulle ha med det. Jag skulle bara tänka på min sköna säng, ler.
Tur att sådana som du finns, vad skulle vi annars göra. Precis som lärare, de uppskattar jag verkligen. Vilket jobb de gör!!
Sov gott:)
Kramkram / Nettan