söndag 10 juli 2011

En tidig födelsedags present

God Kväll !
Efter en veckans fundering så åkte jag tillbaks till loppisen som jag besökte förra helgen.
Hittade denna jätte fina grytan där som kommer från den finska Hackman.
Den bara stog där under bordet och väntade.
Bad henne att få lägga undan den i en vecka som tur , och nu är jag den lyckliga ägaren.
En tidig födelsedags present till mig och dessutom till mycket bättre pris än den som jag har hittat hos kocken och bagaren. Tur för min kära andra hälft...
Nu önskar jag er alla goa bloggvänner en fin söndag kväll !
Kram



4 kommentarer:

LOPPISLIV sa...

Vilket fynd du gjorde där, en vit fin hackman , ser ut som ny!! Superfin gryta. Har spanat in en vit gryta på Cervera som kostar plenty så den får förbli en dröm än så länge. Man måste ha lite drömmar hela tiden eller hur?? Ha nu en fin söndagskväll. Kraaaam Paula

LantlivsAnette sa...

Men ohhh vilket fynd !! Så fin alltså..
Tack snälla du för att du röstat på mig, klart att du får vara med i Utlottningen hos mig, även fast du inte kan länka !!
Kraaam Anette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej Vännen
Jättefin gryta kommer du att använda mycke!!
Fin i färgen
Kanske vi kan höras i dag ska bara ta det lungt!
Ha en fin dag
kram

Unknown sa...

Hej!
Gör ett nytt försök i dag. Jag skev en låång kommentar i går kväll och så försvann det.
Den grytan känner jag igen. Har du köpt den i Forby tro? Den är jättefin och jag tror nog du kommer laga mycket mat i den. Klassisk husmankost som grytor är den perfekt.

Härligt med lite vin och ost. Det blir ganska mycket vin när man är ledig....

Här finslipar vi på det sista, vi får ta en väska till extra, det blir mycket kläder. Jag har nog med datorn ner till Mallis så det kanske blir ett inlägg då och då.

Vi ses senare så ska du få lite vin.

Ha så gott nu så hörs vi!

Kram Anna