måndag 31 oktober 2011

Tjej-kväll





 Hej !

Har ni haft en bra helg ? Jag har haft det...
I lördags hade vi en tjej middag samt en blogg
träff här hemma hos på Villa Björkenas Backen.
Tack tjejer, Anna ,Emma,Jenny och Johanna.
  för en jätte trevlig kväll och för dom
vackra rosorna som jag fick.
Det fick bli lite höst tema vid dukning. Än är
det höst fast man längtar redan till advent.
Det blev hemma bakat pizza med Italienska smaker.
Panacotta och Leilas chokladig kaka med nötter
och massa annat gott.


Önskar er alla en riktigt trevlig höst måndag !
 Vi har strålande
väder med solsken så nu blir det en promenad.

Kramar Sirpa

P.S Vad kul att ni vill vara med i min utlottning .

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Sirpa!
Så fint du hade dukat kvällen till ära och den pizzan såg verkligen smarrig ut.
Din lykta på väggen i köket är en riktig favorit hos mig.
Kram Ing-Britt

LIVSGLITTER sa...

Så mysigt och fint!

fem barns mamma sa...

...och det var så mysigt så:-)

Hoppas natten blir bra, kram Emma!

Petra-Lantlig Charm sa...

Så mysigt det såg ut att vara och roligt att träffa andra bloggare! Bor du i Hjo?? Vet inte om jag frågat det förut!

Ha en skön onsdag!

kramar Petra