onsdag 19 oktober 2011

En höst dag



Hej igen !


En mysig dag går mot sin slut... Vi har haft en hel dag med en
gods väns sällskap. Det blev frukost,fika,lunch och middag ihop.
Härligt att kunna umgås och ha tid och inte ha tider att passa.

Och det blev även en stund i det friska höstvädret.


En dag i våran stadspark med minstingarna. Lilla Noel
som älskar bilar och här finns det en i en stor format.
Tänk att det blir så logiskt att killar drar sig till bilar
och tjejerna till prinsessor.
Så har vi det iallafall här hemma.


Och Ida som är snart en 3-åring och mamma har redan
börjat planera kalasen ;)

Tack för att ni tittar just  in här hos mig. Det gläder mig så och  det är det som gör
 bloggandet till det roliga !
Snart har jag bloggat i ett år och har planer att ha en liten 1-års utlottning.
Måste bara komma på vad man ska lotta ut ;)

Ha en fin kväll och vi hörs snart igen !


Kram
Ps. Märker ni att jag fick till det med mellanrummen.
Tack Jenny för tipset. Så mycket roligare att blogga via
datan igen.

5 kommentarer:

Husprojekt Drömhus sa...

Heej!

Låter som en supermysig dag!

låter spännande med en utlottning.. ska bli kul att följa den!

Kram kram
Tiina

Anonym sa...

Låter mysigt fina bilder på fina barn : ) kram Sofia

Tina sa...

Min blogg har också årsdag snart..började vi nästan samtidigt?
Ni ser ut att haft en fin dag, det bara regnade hos mig igår.

kram

Unknown sa...

Godmorgon Sirpa!
Hoppas du har sovit gott inatt, här har vi haft en granne som knackat plåt i garaget och haft en stor kompressor påslagen. Hör inte till ovanligheterna så snart gör jag mig osams med honom.
Vilken härlig dag ni verkar och ha haft igår. Här regnade det varje minut men nu är det klarblå himmel och kallt så idag blir det nog en långpromenad.
Ha de gott vännen, kram Ing-Britt

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilka goingar du har, och visst verkar det medfött detta med bilar och prinsessor. Sonen önskade sig en docka när han var liten, den bäddade han ner, och där fick den ligga. Tror den ligger där än... Fina planer har du för dotterns rum, och att krypa ner under ett fluffigt täcke är jätteskönt nu när det är kallare.
Kramar
AnnaMaria