tisdag 29 november 2011

Jul



God kväll !

Lite mer juliga bilder även från mig .
Idag har vi bakat massa lussebullar och saffrans kranssar.
Det brukar bli så när vi 2 sätter fart med bra team-arbete ;)
Dessutom är det så mysigt att göra det tillsammans.

Har en liten hjärt krans vid diskhon.
Den lilla söta gamla tesilen hittade jag på loppisen för
2 veckor sedan.
Visst är den fin?
Det roliga var att dom hade en precis likadan på senaste Sköna Hem.



Lite bullar innan dom hamnade i ugnen.
Nu ska vi ha en liten tjej-kväll med kvällsfika och
med goda vänner....ska bli så mysigt.

Ha en fin kväll ni med :) alla goa bloggerskor.

Kramar Sirpa

Ps...vad kul att få höra era erfarenheter om färgen.

posted from Bloggeroid

11 kommentarer:

Fröken Agnes sa...

Hej!

Låter som en så härlig kväll! Söt tesil, en sådan har jag med någonstans i gömmorna:)) Kanske skulle leta fram den.

Ha det så fint!

Kram Jenny

Lina sa...

Men ååå så mumsigt!! Ha en mysig kväll! Kram Lina

Vintage House sa...

Hej
så mysigt det ser ut och gott :)
hoppas ni har det mysigt
kram
sandra

Ardisia sa...

God kväll! Låter som att ni har haft en toppendag,

ha det så mysigt!
Kram

Husprojekt Drömhus sa...

ååh vad gott & trevligt det låter!
ha en fortsatt härlig vecka,

Kram
Tiina

Vardaxlyx sa...

Lussebullarna så jätte goda ute =P Mumma!
Önskar dig en trevlig dag!
kram

Fågel Blå sa...

Åhhh så smarrigt hoppas dom blev bra lussebullarna!
Ha en fin Onsdag
Kramar Kathrine

LantlivsAnette sa...

Åhh vad du bakar och grejar..man blir sååå sugen att baka själv, jag tror att jag bakar på Söndag då jag är ledig...
Kraaam Anette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej vännen
Mysigt med julbak och gott
Vi åt upp första kransen i går mums!!!!
Vilken fin krans du gjort och dekorerat den så
Fin
Ha en jättemysig dag
Kram från mig!!!!

Sofia sa...

Hej Sirpa!

Åh så jättefin bullar! Dom såg riktigt goda ut :)

På söndag ska jag baka saffransbullar med Mandelmassa :) Ska bli smarrigt!

Ha en fortsatt underbar kväll!
Kram Sofia

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ååh så härligt med hembakat!! Tesilen är jättesöt.
Stor Kram Annelie ♥