tisdag 20 december 2011

Julbak


Hej Igen !

Det blev en liten paus på bloggandet...

Hur har ni det mitt i julveckan?
Jag har bestämt mig att inte stressa men denna
veckan så har jag börjat bli lite stressad och speciellt
när man tänker på allt som man har kvar att göra.

Men hur man än gör så kommer ju Julen iallafall.



Idag har jag varit hos min goda vän C och haft lite Julbak ihop.
 Det blev en bakdag till innan Jul och det blev även lite annat
utöver det vanliga bakning.
Nu väntar vi resultat med spänning... berättar mer sen ;)
                                        



Vackert och enkelt med Juläpplen






Det var allt för idag men samtidigt så vill jag  passa på att
varna er vad som Hände mig igår.

Jag vet inte hur många av er han märka att min blogg
blev nerlagt igår ?

Det var någång som hade kommit på mitt lösenordet
och lagt ner hela min blogg. Vilken skräck,  men som
tur så kunde min A fixa tillbaks bloggen.

Det är kul med bloggandet men man märker att det
 finns även  vissa faror med det här.
Som tur så blev det lycklig slut, undrar vad man hade
annars gjort ?

Nu vill jag önska er Alla Rara en fin kväll !

Själv ska jag vila en stund innan det är dags att jobba natt.

Vi hörs snart igen !  Kram

10 kommentarer:

Vintage House sa...

Men fy att någon kom åt din blogg det låter inte alls roligt tur att det gick att fixa.....
härliga bilder på en massa gott gott....
ha nu en fin jobbarnatt.
kram
sandra

Lilla Majken sa...

Har du varit igång och bakat nu igen. Det ser väldigt mumsigt ut. Vad skönt att bloggen kom igång igen, men vad obehagligt att någon har kommit åt ditt konto. Trist.

Ha det bra på jobbet. Kram kram. Therese

Gamla skolan-Jennie sa...

Mums mums mums!!! Nu blev jag fikasugen!

Så trist att någon kapat ditt konto..kan inte fatta varför någon lägger tid på det?? Tur att det ordnade sig!

Krma på dig!

Unknown sa...

Hejsan Sirpa!
Du verkar så duktig på att baka och kul att göra det tillsammans med någon.
Väldigt fina bilder vid spisen.
Usch vad hemskt med bloggen, tur det löste sig.
Ha en bra natt på jobbet, kram Ing-Britt

Malin's Hus sa...

Mums! Läskigt med bloggen o lösenordet. Hoppas jag inte händer här. Jag tänker inte stressa men gör det nog ändå. Jag märker nog alltså inte av hur stressad Jag är ;) min man vill baka julgodis men jag jobbar varje dag.....så jag skiter i det iår.... Må bäst o god jul om jag inte hinner kika in innan jul kram!

Vardaxlyx sa...

Vilka mumsigheter du bjuder på =) Ser fantastisk gott ut!
Massa kramar till dig!

fem barns mamma sa...

Inte nu igen, du har otur med kontot:-(
Hoppas det är ordnat nu, vore såå tråkigt om man förlorade bloggen, är ju som ett minne/dagbok, eller hur?

Lingonkakan ser mumsig ut, får se om jag hinner baka nåt mer, saffranslängder och lite godis har jag hunnit med iallafall!

Imorgon åker vi tidigt och sen är det ju snart jul, så det som blir gjort, blir gjort!

Kram Emma

LantlivsAnette sa...

Åhh vad du har bakat mycket gott !! Men jisses, vad hemskt det där med bloggen..ujj..det vill man verkligen inte vara med om..varför vill någon göra nåt sånt..tur att det ordnade sig, förstår att du hade panik..
Kraaam Anette

Tina sa...

Så himla läskigt, vilken tur att ni lyckades fixa allt! Pjuh...
Baket ser så gott ut!

KRAM

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Underbara smaskiga bilder på allt gott du gjort.
Men fy va trist att det överhuvudtaget går att göra så och att det finns folk som bara vill förstöra... Trist, men bra att det löste sig.
kram
Jessica