söndag 25 december 2011

Juldagen





Hej igen!



Har ni haft en fin Julafton?

Är det en ta det lungt dag med massa mys för er idag?

Vi hadde en lugn och mysig Julafton.

Barnen är så nöjda och leker och njuter av julen.

Lilla Ida väckte mamma med glädje när hon gick upp och fick se alla julklappar under granen.



Mamma , Jultomten har varit här ! :)







Julvört blev det bakat till julbordet igår







Är det någong som vet värför det ser ut på min blogg som det gör?

Alla bilder är borta...? :(

Undrar värför och vad ska man göra nu?



Ha en fin Juldag och njut av dagen!



Kramar Sirpa

7 kommentarer:

Tina sa...

Jag såg det när jag var inne och hälsade på det förra inlägget. Vad kan detta bero på, tro?
Har du prövat att lägga in nya bilder?
Hoppas det löser sig, någon av mina följare har också ett sådant utropstecken på sin bild..

Kram på dig

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Väldigt konstigt att det är utropstecken och inga bilder, turligt nog brukar sånt som försvinner dyka upp igen. Jag hade problem och länka när jag gjorde inlägg idag, så något strul är det.
Ha en fortsatt mysig jul
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Kikar in och önskar dej en fin fortsättning på Julen
Kramar Kathrine

Härligt hemma sa...

Låter som en mysig jul :). Tack för alla dina fina kommentarer :))). Kan tyvärr inte hjälpa dig med bilderna, är inte nån fena på sånt. Hoppas ni får en riktigt mysig fortsättning!! Många kramar Madeleine

Vintage House sa...

Hej
Låter som en mysig julafton och dag:)

God fortsätting!
varm kram
sandra

Lilla Lycksta sa...

Önskar dig en trevlig fortsättning på julen.

Kramar Camilla

Rapport till Vänfors sa...

Hur fin julen än är så är den ändå aldrig bättre än barnen upplever den:) Har tyvärr ingen aning om vad som hänt med dina bilder...på min blogg har det dykt upp en märklig liten grej, en skruvmejsel och en skiftnyckel efter varje sak jag lagt in??? Gillar inte.
Kram Annika