torsdag 19 januari 2012


God Morgon!

Har ni svårt att kommentera hos mig och andra?
Det verkar som alla har det lite...
Jag ska försöka uppdatera bloggen och hoppas att
det löser sig.

Denna bilden tog min goa Mia när vi var hos henne
sist. Här är jag och vår minsting Noel.

Det är alltid lika mysigt att besöka Mia med sin familj
och deras mysiga hem.
Blir alltid uppassad med God mat och fika. Är alltid proppmät :)
Mia är så duktig på mycket och kan det här med inredning
och att få till det lilla extra.
Mia och jag hittade varandra här via bloggen för ett år sedan ;)
Det är det som är kul  bloggandet  att kunna möta så fina
människor och kunna dela inspiration med varandra.

Nu är det dags att fånga dagen med bvc besök, öppna förskolan
med småttingarna och sen blir det dags för kvälls jobb .

Ha en fin dag alla ni goa !

KRAM

7 kommentarer:

Malin's Hus sa...

Det är många som verkar haft svårt o kommentera, dock inte jag ;) ha en mysig dag, kramisar

Johanna Stålros sa...

Jag kan allt skriva ett litet hej;)

vitadrömmarobusigabarn sa...

Godmorgon min fina vän!!!
Låter som en jättemysig dag
Vilken fin bild på dig o Noell åh vad jag saknar er
Stor kram från mig
Kommer snart i hälsar på

Unknown sa...

Hejsan Sirpa!
Såå bra att nu uppdaterat din blogg, nu kan jag äntligen kommentera hos dig igen.
Vilken fin bild Mia tagit på er och vad roligt att få se en skymt av dig :).
Ha nu en bra dag, kram Ing-Britt

Norregård sa...

Vilken gullig bild:)

Ha en bra dag!
Kram Malin

Vintage House sa...

Hej
Jag är en av dem nu gör jag det med mobilen . Försök och se om du kan göra så att kommentarerna hamnar i ett pop up fönster så dom jag har det . Härlig bild och hoppas allt är bra med er
Kram Sandra

Lilla Majken sa...

Hej, hej. Vilken sötnos! Hoppas du har det bra på jobbet. Såg att du hade valt IKEAS diskhoar, jag har båda och är nöjd med dem. Underbart skåp, du har så mycket fint.

Ha det gott! Kramar Therese