onsdag 24 oktober 2012



Hej igen !

Hur har ni det så här i mitt i veckan ?
Själv har jag precis jobbat klart mina nätter nu för denna veckan och nu väntar tiodagars ledighet. Både semester och lediga dagar...
Höst Lov Tillsammans med hela familjen.
Härligt ! :)



Idag tänkte jag bjuda er på en köttgryta som jag lagade i helgen med rödvin, vitlök, lök, spansk peppar,morötter, kålrot,peppar, kantarellfond,vatten, liten skvett visppgrädde och färsk tinjam.

Så smidigt med grytor . Allt i ett och sköter sig självft, småputtrar till den blir mör.

Hoppas att det smakar !

Ha nu en skön eftermiddag / kväll !

En varm kram till er alla . Både nya och gamla läsare.

posted from Bloggeroid

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Låter skönt med ledighet. Jag jobbar helgen och några dagar nästa vecka.

Låter gott med grytan, är just nu jättehungrig och väntar på att min mat ska bli klar någongång...

Mysiga sockar/tofflor Jennifer har. Passar perfekt till läsveckan!

Kram Anna

ps vi hörs...

nannette sa...

Lovely discovering your blog.
Enjoy your family holiday.
A bientôt,