tisdag 8 januari 2013

Mjuk start



God morgon på er !

Igår blev det en mjuk start på vardagen för oss.
Barnen hade en studiedag från skolan och dom små var också lediga...
Så det fick bli en sväng till Öppna Förskolan som passade så bra då vi skulle även till BVC.

Vår Stora tjej Ida skulle ha fyra års kontroll där.
Tänk så tiden går...så stor och mallig tjej är hon och målmedveten också .Är inte det precis så det ska vara ;) ?



Dagen avslutades med dom små att Storhandla .
Skönt att ha det gjort. Även idag är dom små lediga och jag ska jobba inatt...

Det blir lite pyssel nu förmiddagen och sen ska vi försöka börja behandla golv i vårt hall. Tänkte ta först bara där den stora Antika hallskåpet ska stå, då kan ju min A börja lägga den andra hälften... Där skåpet står nu :)

Ha en god tisdag och Tack till er alla som tittar in här !

Kram till er alla



Jag ska även försöka komma igång att börja jobba med skåpet ... Men det kommer

posted from Bloggeroid

7 kommentarer:

Unknown sa...

Vilket vackert hår hon har din lilla tjej, och så söt hon är!

Storhandling behövs här med, får bli imorgon..

Ha en toppentisdag =))
Kram Catta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Mjukstart är bra, jag hade det också för jag tog kompledigt igår. Så fin vedspis du visat, och hallen, så roligt och se det växa fram
Kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Stora lilla damen, så söt!

kraaam

Lantligt i smultronbacken sa...

Låter som en perfekt dag där i fått med det mesta.

Kram Teres

Träning Inredning Inspiration sa...

söt liten flicka:)

J storhandla behövs här med men äter ur kylen nu och fick matkasse hem igår. Så skönt att ha matkasse och slippa åka och handla! Men på söndag måste vi storhandla!

Ha det bra

Kram

Anonym sa...

Vilken otroligt söt fyraåring!!! Vilket hår.
Spännande med hallen och skåpet, blir roligt att se när det är på plats.
Kram
AC

A House With A View sa...

Men vilken suuuupersöt liten tjej du/ni har!!!! Så gullig i sitt vackra hår:)))

Ser fram emot att se ditt projektet hall bli klart, verkar spännande!! Du har det så fint hos dig!!!

Tusen tack också för din fina kommentar hos mig, vad glad jag blev:) Vi köpte vår kamin färdig, har inte behövt renovera den - skönt:))))

Stöööörsta kraaaamen aka