lördag 13 april 2013

Helg gott

Hej igen !

Vi går från det nyttiga inlägget till det goda i  livet.
Visst skrev jag att jag har undvikit socker i veckan
men jag har inte slutat helt  ;)
På helgerna ska vi unna oss...

En bild på en tårta som jag bakade igår.
Ska försöka ta en bild på  min variant.
Fick denna härliga tårtboken när jag fyllde år förra året.

Men först måste jag ta upp mig.
Aj  aj aj säger jag bara... Fick ett ryggskott efter att vi var i brädgården idag...   kanske stog jag lite dumt när jag sågade . Men så kan det också bli...
Hoppas att det inte bli långvarigt.

Men hur som helst 
Ha en god lördag ! Kram från mig

6 kommentarer:

Unknown sa...

Tårtan ser riktigt god ut i boken och jag gissar att din blev minst lika bra med dina baktalanger.
Jag har oxå börjat tänka på sockerintaget på veckorna men unna mig på helgen.
Ha de gott, kram Ing-Britt

Fågel Blå sa...

Så läcker tårta!
Blir så sugen....
Skall ta en fika nu!
Ler!
Önskar dej en fin helg

Kramar Kathrine

Anonym sa...

Helt underbar tårta.
Aj aj, stackars dig.
Krya på dig
Kram
AC

MINA TVÅ HEM sa...

Vilken smaskig tårta.
Hoppas din rygg frisknar till.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

A House With A View sa...

Wow vilken jättefin tårta du bakat!!! Vad duktig du är, ser ju ut som värsta konditor-tårtan :)))) Trist dock med din rygg, hoppas du kryar på dig snart!!

Måååånga kramizar aka

Sofi sa...

Å så gott med tårta!
Bra du är som kör sockerfritt i veckorna!
Här kör jag också sockerfritt men går all-in och äter inte på helgerna heller av den anledningen att för mig blir det lättare att ta bort sockret helt;) men i Maj får jag äta igen och det ser jag fram emot:)

Önskar dig en riktigt härlig Söndag!

Kram Sofi