söndag 9 juni 2013


Ha en skön kväll ! Kram

19 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart
//Kram Annmi

Anneli sa...

Fin kväll till dig med min vän!

Kramkram Anneli

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mycket gott du bakar, kan tänka mig att det är poppis i familjen.
Må gott och kramar
AnnaMaria

Tina sa...

Mums...detsamma till dig/er!

kramen

Chokladvillan 1910 sa...

Mums !
Ha en härlig kväll & vecka du med.;)
Kram Anki

Anonym sa...

Hoppas konfirmationen gick bra. Tårtan såg helt magisk ut.
Kram
AC

Frida sa...

Den ser verkligen god ut, ha en fortsatt skön kväll!
Kram Frida

Emma sa...

Men åå så gott:) Kram

Hannis sa...

Men gaaaa!
Vad är det där för underbart bakverk??!
Ser himmelsk ut=))

Må så gott/Kram Hannis

LantlivsAnette sa...

Gomorron !! Ett tag sen jag tittade in här..har inte haft tid att blogga på sista tiden..mycket nu med butiken och mina två jobb..Såå fint du har det..och vilken god tårta..hoppas att konfirmationen gick bra !!
Kraaam Anette

Design by Tornblad sa...

Detsamma! Mumsig tårta!

Kram Malin

Ekenäsliv sa...

Hallå!
Vilken fanatastik tårta!!!
Hoppas du/ni haft en riktig skön helg med sol och värme:)
Här är vi hemma idag då tösen inte är pigg, feber och ont i halsen:(
Men vi hoppas hon piggar på sig snabbt, det är ju skolavslutning på torsdag.
Gick allt bra med konfirmationen?
Ha de fint!
Kram Anna

Mittgodastefinaste sa...

Men ge mig den tårtan!

Kram Jenny

Anette-Ljusa drömmar på landet sa...

Hej superbagaren !!!

Det är samma här... hinner inte blogga så mkt.. eller rättare sagt det är för fint ute för att jag ska vilja sitta vid datorn !

Hoppas ni haft en bra helg och fortsätt att njut av sommaren...kraaaamen

http://frkerlandsson@blogger.com sa...

Så fint du har det:)

Godnatt!

Kraam Izabell

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej min fina vän :)
Tänk att få en sån härlig tårta till kvällsfikat :)
Du är så otroligt duktig på att baka o fixa med allt o lite till.
Kan du skicka en dos av din energi hitåt tror du :)
Stor kram
kära vän.
Jessica

LOPPISLIV sa...

Hej Sirpa! Nu är jag tillbaka igen, utvilad och lite solbränd :-))

Ohhh så god tårtan ser ut! Mums! Hoppas konfirmationen gick bra!! Tusen tack förresten rara bloggvän för dina söta kommentarer, jag blir så glad!! Måste fråga om ni är nöjda med att ha inbyggd kyl/frys, det ser så snyggt ut? Är det Ikeas luckor?? Vi måste fixa till vårt kök nästa sommar och jag har redan börjat spana och planera :-))

Ha en fin tisdag! Kram Paula

Solglittret sa...

Ser bara fööör mumsigt ut
......för mig...hihi...
Ha det fortsatt gott och njut av den fina sommaren :)
Stor kram från Lollo

Huset på Backavägen sa...

Jättefin blogg och underbara bilder! Ert hem ser ut att bli hur fint som helst, precis min smak :-)
Må så gott / Anki