söndag 21 juli 2013

Antikt skomakar lampa

God morgon
Dagens inlägg fick bli denna antika skomakar lampan i vitt emalj,porslins delar,tyg sladd och med rikgtigt härlig patina.
En Favorit lampa för mig.
I vanliga fall så har jag hängt den i Lekrums fönster med ett band. Vi ska byta ut den gamla tygsladden mot en liknande i nytt.
Men igår fick jag plocka ner för att testa måttet till vårat nuvarandre projekt.
Visar mer och förhoppnings vis så kan jag visa mer bilder via datan som jag har tagit med kameran.
Nu blir det bara en bild åt gången  tagen med mobilen och likaså inläggen.  Annars är det ett smidigt sätt att blogga :)
så här.
Vilket härligt semester väder det är ! Nu blir dom flesta måltiden avnjutna ute.
Ha en skön söndag och hoppas att solen skiner på er med !
Tack alla goa för era hälsningar och att ni kikar in här !
Kram på er !

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin lampa, kanske den hamnar i köket eller hallen. Ska bli roligt och se.
Kramar
AnnaMaria

Anonym sa...

Riktigt fin Skomakarlampa!
Soliga varma kramar//Annmi

Anonym sa...

Den var bare utrolig flott:)
Elsker disse herlige gamle ting:)
Fortsatt god kveld
Klem Merete

Johanna sa...

Jag älskar skomakarlampor!

Kram Johanna

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh den var fiiin!
Önskar dej en fin Sommarvecka
kramar Kathrine