onsdag 28 augusti 2013

Öppnar dörren till er in till vårt vardagsrum

 
Vägg färgen är ljusgrå : Krita


Där det sakta blir mer klart...

Lampan har vi hängt på Prov.
Äldsta dottern tyckte in alls om den : Du ska
väl måla om den mamma eller hur ?
Ida på snart 5 år sa att : Mamma vi kan väl ha
den där lampan sen i vårat TV rum nere i
källaren istället  när den är klar  ?
Ja vad ska man säga ;) ?

 


Dom gamla fönstern som vi satte in i en vägg
mellan hallen och vardagsrummet under trappen.

 


 Idag  ska försöka måla lite här hemma...

Eller så sätter jag mig där i solstolen som ni ser ;)
Ännu en varm och skön dag !

Hur som helst så ha en skön dag !

Kram
 
 
 

20 kommentarer:

Anonym sa...

Mysigt & lampan gillar jag :)
Ta du solstolen en sån fin dag som idag/Soliga Kramar Annmi

Fågel Blå sa...

Så fint ni har det, underbart!
Önskar dej en fin dag!
Kramar Kathrine

Anneli sa...

Kul när även barnen intresserar sig för inredning!
Gillar den stilen på lampa, snygg.

Precis...........man ska nog ta tillvara på ännu en fin dag, så det blir nog solstolen även för mig några timmar i alla fall.

Kram Anneli

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Det blir jo bare kjempefint i det rommet da !!! Lampen passer fint synes jeg , og vinduet ...så nydelig !!! Fin dag til deg .

LOPPISLIV sa...

Ser jättefint ut. Hihiii så roliga de är de små, inte ska du väl gömma den fina lampan i källaren heller?? fniss :-))

Stor kram Paula

VINTAGELINE sa...

En liten tjei som tar etter mammas interesse? Smil!!!!

Anonym sa...

Dette ser kjempe fint ut:)
Artig med gode råd fra små jenter:)
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Ester sa...

Hade jag kunnat välja hade det blivit solstolen idag. Kram Ester

baraetthem sa...

Men så fint!! Det kommer bli spännande att följa:)
Hihi, så goa det är barn!

kram fredrika

Frida sa...

Jag tycker lampan passar bra där, vardagsrummet ser jätte fint ut :) Visst har vi fint sensommarväder, man får passa på att njuta.
Kram Frida

A House With A View sa...

Hihi, jaaaaa du, känner igen mig med att barnen inte alltid har samma smak som sin mamma, fniss :) Hur som helst så tycker jag att lampan är to die for, jättefin! Den blir nog perfekt till vardagsrummet :) Och vilka underbart vackra spröjsade fönster!!

Stooor kram aka

Vår sekelskiftes-dröm sa...

Hej!
Du har ett vackert hus med fina fönster.
Jag tyckte om din taklampa!
Kram Anette

LantlivsAnette sa...

Åhh vad fint det blir..och lampan tycker jag är riktigt fin..
Ha en toppendag
Kraaam Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Allt du målar och gör blir så himla fint, du är otroligt bra på och hitta saker som passar i huset. Och så goa dom är barnen, gillar din dotters kommentarer. Täcket kan vi vänta med till din man är ute på vägarna.
Stor kram
AnnaMaria

Lilla Rummet sa...

Så fint ni har det. Lampan var jätte fin.
Ha de gott
Kram Britt

OlgaA sa...

Jaaa.... vad ska man säga? ;)
Olika smaker, kanske? ;)

Ha en fin helg!

kram/Olg@

idémakeriet sa...

Tack för din gulliga hälsning på min blogg.
Härligt att läsa att man har varit efterlängtad:)
Ja du barnen har oftast en hel annan syn på vad som är fint hemma.
Inte alltid så lätt att ha 4 mot ens när det gäller inredning:)
Men jag tycker den är fin.
Ha en skön kväll vännen.
Kram gerda

Unknown sa...

Hejsan vännen!
Hoppas allt är bra med dig och att du valde solstolen för det blir nog inte så många fler tillfällen för det nu då vi snart går in i september.
Sååå himla fint ni har det och jag gillar din lampa och tycker absolut inte att den ska målas och inte heller gömmas i källaren :).
Ha det gott, kram Ing-Britt

Helens Universum sa...

Ser inbjudande ut med solstolen!
Fina interiörer över huvudtaget!
Kram Helen

Ekenäsliv sa...

Oj, oj, jo så fint det kommer bli!! gillar verkligen det där fönstret där..
Ha en fin helg!
Kram Anna