fredag 27 september 2013

En höst fredag hos oss

 


 
som denna .
Några höst bilder från oss
 

 
 

 
 


 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 


Spring i bena och lyckan är stor när vi
fick lova att titta på traktorn som
jobbade på åkern intill oss
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 


Lite till dörr skrapning
 



Lek i våran hall med dom ny plockade
hästkastanjer från trädgården.
 

 
 



En ledig fredag har jag och våra småttingarna
haft här hemma.
Solen skiner och det är en riktigt fin höst
dag.
Och jag njuter lite extra att få vara ledig
med dom små... om några veckor så
kommer vardagen att se lite annorlunda
ut.
Dock kommer vi ändå att ha lediga dagar
tillsammans även mitt i veckorna.
 

Trappen skymtar lite smått. Den leder till våran
övervåning från hallen.
 
Hoppas att jag inte skrämde med många,
många bilder från mig :) ?

Önskar er alla en riktigt Trevlig helg !

Tack rara ni för era hälsningar .
Det värmer !

Kram
 

14 kommentarer:

Hajan sa...

mycket konstigt hade skrivit att
inte skrämmer du bort någon med dina fina bilder.
M>en jag blev bara utkastad , jag önskar dig en trevlig helg.
kram Hajan

Hajan sa...

Inte skrämmer Du bort någon med dina trevliga bilder. Det är alltid roligt att få kommas in och se. Ungarna verkar ju så härliga med, det måste väl vara syskon, de är ju så lika.
Fin bild på äpplet i trädet.
Det bliver 2 kommentarer då.
den kom plötsligt fram på mitt skrivbord.
jej då

Anonym sa...

Underbart vackra Höstfoto & sååå fina barna är <3
Trevlig Fredag önskar jag er/Kram Annmi

Anonym sa...

Åh vad mysigt och härligt.
Önskar dig det samma. Ha nu en riktigt skön helg
Kram
AC

Hanna sa...

Härliga bilder.
Ha en toppen helg.
kram
Hanna

Anonym sa...

For noen utrolig flotte høstbilder av et vakkert hus og for noen nydelige barn:)
Dette var kjempe koselig inspirasjon
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Melody and M.E sa...

Underbara foton som jag njuter av!
Du bor så vackert och dina barn är som smycken på dina foton!
Önskar er en riktigt skön helg!
Kram M.E

A House With A View sa...

Men åh så fint du har det hos dig! Härliga höstbilder! Vilket vackert hus ni har!!!

Kraaaaaaam aka

Frida sa...

Vilket vackert hus ni har och fina bilder :)
Kram Frida

Annas röda stol sa...

Underbara höst och barnbilder :) Det är en härlig tid nu. Ha en trevlig helg. Kram Anna

LantlivsAnette sa...

Men åhhh så fina bilder..och eran hall, helt magiskt fin, man vill bara se mera av ert fina hem..och såå fina söta barn du har !! Härligt att få vara ledig med dom..
Igår fikade jag ingenting faktiskt, men jag får nog lov att fika idag istället, ska köpa något gott för jag har inte hunnit baka. Kraaaam Anette

Hannis sa...

Vilka härliga bilder!
Hösten när den är som bäst tänker jag=))

Härligt också med en dag hemma med de små i flocken.

Ha en riktigt fin dag idag/Kram Hannis

House and Garden by Bia sa...

Vilken fin omgivning ni vekar ha....och huset är ju också fint förstås;))....härliga bilder!
Trevlig helg
Kram bia

Pieni Unelma sa...

Mutta voiii, miten hauskoja kuvia ihanasta talostanne,lapsista ja traktorista...oikea maalaistunnelma löytyy teiltä.

Iloa iltaasi Sirpa.

Terkkuja Naantalista